در حال بارگذاری ...
به نویسندگی وودی آلن و کارگردانی حامی علیزاده

نمایش «مرگ» روی صحنه است

نمایش «مرگ» به کارگردانی حامی علیزاده درباره قاتلی است که مردم شهر را به قتل می‌رساند و مردم تصمیم به دستگیری آن می‌گیرند. این نمایش از سوم بهمن در عمارت ارغوان میزبان مخاطبان است.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «مرگ» به نویسندگی وودی آلن و کارگردانی حامی علیزاده از سوم بهمن در سالن شماره یک عمارت ارغوان روی صحنه رفته است.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «در شهر قاتلی مردم را به قتل می‌رساند، مردم شهر تصمیم می‌گیرند خودشان با همدیگر قاتل را دستگیر کنند، کلایمن فروشنده‌ای است که مردم شهر او را وارد نقشه‌ای می‌کنند که هیچ کدام نمی‌دانند واقعا نقشه چیست و قاتل چند نفر از آن‌ها را می‌کشد.»

وصال امینی، محمدرضا فرشاد، فرناز رستمی، امیرمسعود قاسمی، سارا قاسمی صابر، امیرحسین بلوچی، ملیسا قربانی، علی کاظمی، حنا زنگنه، یاسین یوسفی، غزل رضایی، محمد سلطانی فیروز، اشکان لطفعلی پور، محمد مومنی، سهیل قادری، محمد سعادت زاده، علیرضا قنبری، دانیال زاده کفاش، سحاب قاسمی، امیرحسین سرادار، امیر حسنی و شقایق دهقان‌زاده بازیگران این اثر نمایشی هستند.

وصال امینی (مترجم)، امیرحسین سرادار (تهیه‌کننده)، امیرمسعود قاسمی (دستیار کارگردان) و شقایق دهقان‌زاده (دستیار نور، صدا و منشی صحنه) دیگر عوامل نمایش «مرگ» هستند.

این‌ نمایش دغدغه‌های امروز جامعه ما را به نمایش می‌گذارد و دانشجویان دانشگاه آزاد تهران غرب و دانشجویان دانشگاه سروش هر شب ساعت 19:۳۰ آن را در عمارت ارغوان روی صحنه می‌برند.

نمایش «مرگ» تا 20 بهمن روی صحنه خواهد بود. علاقه‌مندان برای تماشای این اثر نمایشی می‌توانند از سایت تیوال بلیت این نمایش را تهیه کنند.




مطالب مرتبط

کارگردانان نمایش «فراموشی» مطرح کردند

تئاتر از رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ رنج می‌برد
کارگردانان نمایش «فراموشی» مطرح کردند

تئاتر از رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ رنج می‌برد

مهدی زندیه و آیدین تمبرچی، کارگردانان نمایش «فراموشی» درحالی‌که این اثر را پرداخت متفاوتی از اشکال نسیان و فراموشی به لحاظ اجتماعی، روان‌شناختی و روابط بین فردی در زندگی می‌دانند؛ رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ را به‌عنوان بخشی از مشکلات تئاتر معرفی کردند.

|

گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «مدرسه دلقک‌ها»

نیما مظاهری: رویدادهای رقابتی، نابودگر استعداد هنرجویان است
گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «مدرسه دلقک‌ها»

نیما مظاهری: رویدادهای رقابتی، نابودگر استعداد هنرجویان است

نیما مظاهری، با اشاره به پتانسیل فضای فانتزی در انتقال مفاهیم، «مدرسه دلقک‌ها» را نقدی بر رقابتی بودن رویدادهای هنری به‌عنوان عامل نابودگر و ناامیدکننده استعداد هنرجویان معرفی کرد و گفت بارها شاهد نابودی دوستانم در این رقابت‌ها بوده‌ام.

|

نظرات کاربران